Persoonlijke aanpak

SCAV-IT als externe collega​

SCAV-IT is een toegankelijke en enthousiaste groep mensen. We maken graag kennis met nieuwe systemen en collega’s en passen ons moeiteloos aan jouw bedrijfscultuur en werkwijze aan. Als je externe collega gaan we graag een stapje verder voor je. Zodra we je als klant verwelkomen, koppelen we je aan een collega die vanaf dan je vaste aanspreekpunt is en altijd voor je klaarstaat. We zorgen ervoor dat we je uitdagingen en bedrijf goed begrijpen, zodat ons advies altijd precies op jouw situatie is afgestemd. We weten ook dat supportvragen niet altijd tussen 9 en 5 ontstaan, dus zijn we via verschillende kanalen ook buiten deze tijden bereikbaar.

Externe-collega's
Externe-collega's
Jouw supportteam

Expterise altijd binnen handbereik

Of je nu mailt, belt of een WhatsApp-bericht stuurt, we zorgen altijd dat een collega met de juiste expertise je helpt. Onze collega’s investeren veel tijd in het up-to-date houden en uitbreiden van hun kennis op verschillende gebieden, en we beschikken dan ook over een flink aantal Microsoft-certificaten. Door veel tijd te steken in onderlinge kennisdeling, verhogen we continu ons algemene kennisniveau, wat ons in staat stelt om breder inzetbaar te zijn en je nog beter van dienst te zijn met deskundige oplossingen voor diverse vraagstukken.

Afspraken en SLA's​

Afspraken die bij je bedrijf passen

Samen maken we afspraken waar je op kunt rekenen, zoals opvolgtijden en maximale verstoringsduur. Wij geloven dat duidelijke afspraken de sleutel zijn tot de beste dienstverlening. Daarom rapporteren we maandelijks over de afgesproken SLA’s (Service Level Agreements). Je krijgt inzicht in de status van je supportverzoeken, inclusief openstaande, nog op te volgen, ingeplande en afgehandelde verzoeken. Deze transparantie stelt je in staat om de voortgang van onze dienstverlening te volgen en zorgt ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de status van je aanvragen. Ons doel is om je niet alleen uitstekende service te bieden, maar ook om je volledig geïnformeerd en tevreden te houden.

afspraken-en-service-level-agreements
Wat kun je nog meer verwachten?

Zie wat je nog meer kunt verwachten

proactief-beheer-tegen-aanvallen-en-storingen

Proactief beheer

We zijn de verstoringen voor

Met continue monitoring zorgen we ervoor dat je altijd beschermd bent. Door AI, onze ticketingtool, en Microsoft Defender te combineren, kunnen we proactief problemen voorkomen en je veiligheid continu waarborgen.

Atera

Ticketingtool van morgen

Om onze klanten proactief te ondersteunen, maken we gebruik van een AI-gedreven ticketingtool. Deze tool helpt je bij de meest voorkomende problemen, zonder dat je hoeft te wachten.

Video afspelen over Atera-Ai-Gedreven-IT
FAQ

Veelgestelde vragen

Dit is waar we het verschil maken. Het altijd bereikbaar houden van collega’s voor jou kost simpelweg geld, maar we geloven dat deze investering essentieel is om de best mogelijke service te bieden.

Onze founders vinden het belangrijk dat je altijd om hulp kunt vragen. Daarom kun je ook altijd terecht bij Clint of Hicham voor ondersteuning.

Atera is een AI-gedreven RMM-tool die we gebruiken om alle tickets en apparaten te beheren. Door een agent op je laptop te installeren, kun je snel tickets aanmaken en inzien. Daarnaast helpt de ingebouwde Copilot je al met het oplossen van problemen. Je kunt Atera dus echt zien als je eerste lijns hulpje.